نساج بایا

پارچه مبلی مدرن

نکات مهم در زمان خرید پارچه رومبلی

انتخاب و تهیه پارچه مبلی مدرن تار و پودی مناسبی که علاوه بر القای ظرافت و جلوه بصری، بتوان به کیفیت، استاندارد و عملکرد آزموده شده آن نیز تکیه کرد، آن هم با وجود انواع زیادی از نمونه های تقلبی و چاپی در بازار، برای مصرف کنندگان انواع رویه پارچه ای، اهمیت بسیاری دارد.

دامنه مصرف پارچه مبلی مدرن، تنها به مصارف خانگی محدود نمی‌شود و انتخاب رویه مناسب مبلمان در مکان های مختلف، حائز اهمیت بسیار زیادی است. لطافت پارچه مبلی مدرن ژاکارد در کنار سایر برتری های این محصول در مقابل نمونه های مشابه در بازار، دلیل استفاده اصلی این محصول در مصارف خانگی و مشابه آن می‌باشد.

فرایند تولید پارچه مبلی مدرن با استفاده از مجهزترین و به روزترین دستگاه های نساجی و بافندگی که به شکل تار و پودی اقدام به درج طرح برجسته بر سطح پارچه می‌کنند، انجام می‌شود که به تنهایی، ضامن استاندارد بالای این پارچه مبلی است. پارچه مبلی مدرن تار و پودی پارچه ای است که دستگاه تولید آن، دستگاه بافندگی ژاکارد بوده و توانایی ایجاد نقش و طرح را مستقیما بر روی تار و پود پارچه و نه صرفا چاپ آن بر لایه بیرونی اش را دارد.

انواع پارچه مبلی مدرن

انواع پارچه مبلی مدرن، در ظواهر مختلف، در صنایع مختلف از جمله مبلمان خانگی به دلیل درخشندگی، کیفیت و دوام بالا به کار می‌روند. پارچه مبلی های مدرن، انواع مختلفی دارند از جمله:

پارچه مبلی اسپرت

پارچه مبلی اسپرت از پرطرفدارترین پارچه مبلی های مدرن محسوب می‌شود. پارچه اسپرت، طرح و نقش ساده و خلوت تری نسبت به سایر پارچه های مبلی دارد. خریداران این نوع پارچه مبلی, برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر رنگ و طرح، اکثرا رنگ بندی های خنثی را انتخاب میکنند.

طرح های پارچه اسپرت تار و پودی، که توسط دستگاه بافت ژاکارد تولید می‌شوند، بر روی الیاف طبیعی و مصنوعی سوار می‌شوند. پارچه های مبلی مدرن اسپرت نظیر کتان، مخمل و غیره همگی در زمره پارچه مبلی مدرن قرار می‌گیرند. نکته قابل توجه در رابطه با این پارچه مبلی، این است که به دلیل بافت خاص و سازگاری فراوان با محیط، بیشترین همخوانی را با سایر لوازم و محیط اطرافش دارد.

پارچه مبلی طرح دار

پارچه مبلی های طرح دار، همواره در بین پرفروش ترین رویه های مبلمان قرار دارند. پارچه مبلی های این دسته، که در مرحله تولید، همسان با سایر پارچه های ژاکارد می‌باشند، از نوع پارچه تار و پودی هستند. الگوی پارچه مبلی مدرن طرح دار از یک تا 70 سانتی متر است.

پارچه مبلی ساده

برای نمونه ساده پارچه های مبلی مدرن، امکان تکرار طرح بر تار و پود تا 1 سانتی متر فراهم است. طیف گسترده ای از رنگ ها بر روی پارچه مبلی مدرن ساده و طرح دار، قابل اجرا هستند که این نکته قوتی در باب کاربرد این محصولات، در ساخت مبلمان تمام پارچه است.

پارچه مبلی کویین

پارچه مبلی مدرن کویین، در طرح های ریزبافت بافته می شود و غالبا به عنوان رویه برای مبلمان استیل کاربرد دارد. ضخامت این پارچه مبلی بسیار حساب شده است که نه باعث تعریق شدید، و نه باعث کشیده شدن آن بر روی مبلمان می‌شود. این پارچه مبلی همچنین، ظرافت چشم نوازی نیز دارد و برای جذابیت بخشیدن به محیطی که دکوراسیون ظریف و ریزه کاری شده دارد، بسیار مناسب است.

پارچه مبلی راحتی

بافت تار و پودی پارچه مبلی راحتی، درخشندگی و شکل پذیری فوق العاده ای دارد و جلوه زیبایی به ترکیب مبلمان و نشیمن منزل می‌بخشد.

پارچه مبلی مدرن تار و پودی

مزیت های پارچه مبلی مدرن

پارچه های مبلی مدرن تار و پودی دارای مزیت های فراوان ظاهری و داخلی هستند؛ از جمله:

زیبایی ظاهری و به روز بودن پارچه

صنعت مد و دکور، به طور دائمی در حال رشد و تغییر در سرتاسر جهان می‌باشد. ثابت شده است که پیش رفتن به صورت هماهنگ با این پدیده همه گیر در دنیای تجارت، اهمیت بسیار زیادی دارد. با گذشت هرچه بیشتر زمان، در صنعت پارچه بافت طرح در پارچه و زیباسازی ذات آن در حال جایگزینی طرح های شلوغ و چاپ شده بر روی سطح پارچه است.

انواع پارچه های مبلی مدرن، از جمله پارچه مبلی اسپرت تار و پودی، با ظاهری ساده و شکیل، که امکان تولید آن در طرح و رنگ های متنوع وجود دارد، مثال بارزی بر اثبات جلوه خاص پارچه مبلی مدرن ژاکارد است.

عملکرد بهینه

قابلیت های پارچه مبلی مدرن، در مقابل هزینه ای که به آن اختصاص داده می‌شود بسیار قابل توجه و به صرفه است. طبعا از پارچه مبلی ژاکارد انتظار می‌رود که طول عمر بالایی داشته باشند چرا که هزینه نسبتا بیشتری بابت آنها پرداخت شده است. اما سوال اصلی این است که آیا این پارچه ها طول عمری مناسب نسبت به هزینه خود دارند یا خیر؟

پارچه مبلی مدرن ژاکارد کاربردی متناسب و حتی در صورت نگهداری مناسب، فراتر از انتظار با مدت زمان کارکرد مفید خود را داراست. این موضوع از لحاظ اقتصادی، نقطه قوت غیر قابل انکاری است که سایر پارچه های تقلبی و یا چاپی با قیمت ارزانتر، از آن بی بهره اند.

دوام و استحکام بالا

پارچه های مبلی به دلیل اینکه در معرض استفاده مداوم، و همچنین عوامل فرسودگی و تخریب نظیر نور، اکسیژن، رطوبت، گرد و خاک، اشیاء تیز و غیره قرار دارند، بدون بهره مندی از خواص فیزیکی متمایز با سایر پارچه های عادی، در مدت زمان کوتاهی از پا در خواهند آمد.

از دیگر مزیت های پارچه مبلی مدرن، خاصیت بافت تار و پودی توسط ماشین بافت ژاکارد است که تخصص نساج بایا می‌باشد. پارچه مبلی های مدرن تولید شده توسط نساج بایا انعطاف پذیر هستند، رطوبت را به شکل مناسبی جذب می کنند، مناسب فصل های مختلف سال هستند و همچنین به دلیل تار و پودی بودن طرح و بافت های خاص، ماندگاری بالایی دارند.

نگهداری آسان

درست است که برخی پارچه مبلی های مدرن، قابلیت های ضد آبی در مقیاس های متغیر دارند که عموما در تولید روکش صندلی به کار می‌روند، اما در کل نگهداری از پارچه ژاکارد کار دشواری نیست. توجه به برخی موارد مانند دمای آب، نوع شوینده، ماشین شستشو و مدت زمان آب گیری به آسانی مانع تخریب و رنگ و رو رفتگی این نوع پارچه مبلی می‌گردد.

قابلیت پاکسازی لکه و مایعات از سطح پارچه مبلی راحتی توسط مقداری رطوبت و شوینده سبک، باعث قرار گرفتن پارچه مبلی مدرن در سطرهای اول گروه پرفروش ها در بازار شده است.

خرید پارچه مبلی مدرن

تهیه این محصول، علاوه بر به دنبال داشتن مزیت های اقتصادی, جلوه ای دلگشا به محیط و آسانی خاطر به خریداران و مصرف کنندگان این محصول منحصر به فرد هم ارائه می‌کند. پارچه مبلی مدرن، علاوه بر داشتن طول عمری مفید، چه در صنعت تولید رویه مبلمان و خودرو، چه در صنعت تولید پوشاک مجلسی وحتی دوخت و دوز پرده، گزینه ای مناسب برای همسان سازی هزینه ها و با کیفیت بودن محصولات مورد نیاز به صورت همزمان می‌باشد.

قیمت پارچه مبلی مدرن، نسبت به طرح، اندازه، الیاف و حوزه استفاده می‌تواند متغیر باشد که این خود بسته به نیاز مشتری است. انواع پارچه مبلی مدرن، در رنگبندی فوق العاده و طرح های انحصاری از مجموعه نساج بایا قابل سفارش و خریداری می‌باشند. همچنین برخورداری از سرویس مشاوره سفارش و تهیه این محصول، از جمله خدمات ارائه شده به تولید و توزیع کنندگان پارچه های مبلی در شرکت نساج بایا است که در کمترین زمان ممکن به انجام می‌رسد. برای مشاوره رایگان، استعلام و خرید پارچه مبلی مدرن با ما تماس بگیرید.